Wednesday, April 28, 2010

Hasad Dengki

Hasad dengki ni memang tak boleh lari dari kehidupan kita.Kadang-kadang tu memang tak faham dengan manusia ini.Walaupun dari keluarga sendiri.Perasaan hasad dengki masih ada.Sedih juga bila fikirkan keluarga sendiri ada perasaan hasad dengki pada aku tapi nak buat macam mana???

Rambut sama hitam tapi hati ni kita tak tahu apa yang tersirat.Hanya Allah S.W.T yang tahu..Adakalanya aku terfikir juga apa yang nak dengkinya pasal aku ni??kaya tak tapi senanglah..hehe~nak kata lawa pun tidak..nak kata husband hensem pun tidak..Manusia-manusia,pening nak layan kerenah manusia ni..Cuma satu aku pinta padaMu Ya Allah,jauhkanlah perasaan hasad dengki pada diriku ini..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...