Monday, April 12, 2010

Mulut Longkang

x faham dgn sesetengah manusia yang suka mengata orang dan fitnah orang..orang cam ni saya panggil mulut longkang..suka jaga tepi kain orang..kadang-kadang tu saya tengok orang yang macam ni sebenarnya kain dia yang terkoyak tapi sibuk jaga tepi kain orang..saya memg geram ngan orang macam ni sebab orang cam ni bawak cerita yang bukan-bukan pasal saya..kalo ko bagus its ok..aku pun x de cakap banyak sebab ko bagus tapi ko x lah sebagus yang ko cakap..ko cerita kat semua orang ko bagus tapi sekadar cakap aje..saya pun cakap ngan husband jangan sampai saya blender cili api then saya g serang dia..husband saya cakap "saya tengok jelah awak buat macam tu sebab orang tu dah melampau sangat bawak cerita pasal kita"...haha~boleh buat drama kalau aku buat cam tu..tapi nasib baiklah saya ni orang yang boleh bersabar lagi walaupun macam2 orang tu buat kat saya..

kepada mulut-mulut longkang sekalian,
bawak2lah bertaubat..x selamanya ko berada diatas..apa yang ko buat akan ada balasannya..Allah maha mendengar doa2 orang yang teraniaya..

2 comments:

fAjRInA said...

die jeles tue...

Siti Hajar Masri said...

betul tu..faj,aku ngah belaja buat blog..knp bila org search blog aku blog not found???mcm mana yek nk setting??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...