Thursday, May 27, 2010

Hanger Tudung

Baru-baru ni aku ada beli hanger tudung..murah je..RM5.00 satu set..murahkan..so,tudung-tudung aku yang banyak tu aku susun kat hanger tudung..baru kemas sikit..kalau tak de hanger tudung ni merata-merata aku letak tudung dan bagusnya hanger ni awning tudung tidak akan rosak..aku rasa macam nak beli lagilah..tak cukuplah..asyik beli tudung je mana nak cukup..betul tak??hehe~Kalau korang nak beli bolehlah ke blog Q & WA Qollection ni..aku beli online je..malas nak keluar..lagipun tak pernah aku jumpa hanger tudung macam ni dekat luar..Jom ramai2 beli hanger tudung..



Kemas je bila dah susun

5 comments:

Ee said...

HAIII

jedalerihati said...

blogclimbing=)climb mine back~tq

nice site !

AziE said...

Banyak tudung awak ya

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. kmas3 sis... :)
kna cllect det dlu bru ct ley bli ia.. hehee.. wassalam..

Siti Hajar Masri said...

Ee: Hai..
jedalerihati:ok..tq..
kak.azie:mana tak banyaknya asyik beli tudung je..
Cik Ct Fadzil:tq ct sebab follow akak..hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...