Tuesday, May 18, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI

1. Header BEN ASHAARI BLOG

2. Nama Samaran dan Blog

Nama samaran saya Hajar dan nama blog saya ''RUMAHKU SYURGAKU".Saya ambil nama tu sebabnya saya nak bercerita pasal rumah saya,kehidupan saya..macam-macam lagilah..Semuanya berkaitan dengan hidup saya..

Rajin-rajinlah ke blog saya EN.BEN..hehe~

Latar Belakang Blog Saya:
  • Diasaskan oleh saya sendiri..Siti Hajar Binti Masri
  • Dibina pada 09 April 2010..baru lagi..
  • Saya buat blog sebabnya suka baca blog orang teringin nak ada blog sendiri..
  • Masih belajar buat blog..tak mahir lagi..
  • Masa buat blog saya cuma tanya pada yang pakar iaitu Pn Salbiah dan Pn Azizah..Terima kasih banyak-banyak..hehe~
  • Dalam blog saya suka bercerita tentang kehidupan saya. Kadang-kadang kalau saya rajin saya akan share dalam blog apa yang saya baca contohnya tips kempiskan perut..hehe~
  • Kadang-kadang juga saya suka bercerita pasal masalah saya..bukan saya nak membebankan sapa-sapa yang baca tapi nak mengurangkan tension saya ni..kat mana lagi kalau nak bercerita kalau tak kat blog..betul tak??kalau tak betul kira betullah jugak..haha~
  • Lagi satu suka sangat nak tukar2 background blog ni..gatal tangan..asal nampak yg cantik mesti tukar..orang tak de pendirian macam tulah..
  • Rasanya itu sahaja..sebab blog saya baru lagi..lagipun tak tahu nak tulis apa lagi..hikhik..

3.Saya tahu Segmen ini melalui blog Home Sweet Home.. Rajin baca blog Ummi sebab nak masak tak rajin so tengok ummi masak pun oklah..Blog ummi pun bagus jugak sebabnya banyak resepi yang ummi share dan resepinya senang untuk diikut untuk orang yang terlebih rajin macam aku ni..haha~

Sekian, terima kasih..

3 comments:

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben :)

aMiYs said...

salam pada tuan rumah... :)

Siti Hajar Masri said...

salam..terima kasih singgah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...