Monday, May 10, 2010

Selamat Hari Ibu


Selamat Hari Ibu pada ibu-ibu semua..pada mak, Asmah Binti Hj Mustafa..ct sayang mak sangat-sangat..Sempena hari ibu semalam..husband ajak jalan-jalan.Sebenarnya malas sangat nak keluar.Nak rehat je..sebab semalam last paper..rasa aku nak tidur je..nak rehatkan otak ni tapi husband paksa gak..Rupanya dia nak belikan hadiah sempena hari ibu..dia suruh pilih sendiri sebab nanti kalau dia beli aku tak suka..tak best gak..
First2 masuk 'The Store' aku nampak handbag..so aku cakap ngan husband nak handbag..dia kata ok..apalagi pilih punya pilih berkenan beg seperti diatas..harga pun boleh tahan gak..alang-alang nak bagi hadiah bila lagi nak hentam husband aku..haha~
Apa2pun terima kasih banyak-banyak En Zamri Bin Ibrahim..Sayang awak..hehe~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...