Thursday, June 24, 2010

Akibat Harga Rokok Naik...banyak masalah timbul..

Aku dapat email pasal ni so aku rasa memang bengonglah email ni..nak share ngan korang..sebelum itu,aku gelak dulu..kahkahkahkah..

KEPADA KAWAN2 YG SUAMI ATAU BOY FRIENDS YG HISAP ROKOK, JAGO2

HARGA ROKOK AKAN DINAIKAN KEPADA RM 50.00 SEKOTAK...
BYK KEBURUKAN DRP KBAIAKAN..
KEBAIKAN..
KERAJAAN MALAYSIA AKAN MDAPAT BYK INCOME HASIL CUKAI YG TINGGI
SBB DIAORG TAHU RAMAI RAKYAT YG XLEH BRENTI AKAN STILL ISAP ROKOK.
KEBURUKAN...
RAMAI AKAN MJADI PENCURI, PEROMPAK, PERAGUT, PEMBUNUH
DAN RAKYAT AKAN DTIMPA KSUSAHAN.TERUTAMA PENGANGGUR N MAMAT YG XKEJA..
MESTI MJADIKAN TABIAT CURI OR RAGUT SMATA2 NK DAPATKAN ROKOK.FIKIR2KAN LAH...
SBB KNAIKAN HARGA BUKAN JALAN PENYELESAIAN YG BAIK!

PALING TERUK KALAU...baca di bawah


HUHUHUhhuhuhu,,,kesian kaum wanita...ble dapat kanser!!!!!!!!!!

Beribu-ribu kaum wanita telah mendapatkan rawatan
pesakit luar manakala terdapat juga yang dirujuk
kepada rawatan kecemasan akibat puting payu dara yang
lebam dan kempis. Mengikut kajian pihak NGOK, sindrom
ini adalah diakibatkan oleh kesan kenaikan cukai
tembakau dan menyebabkan perokok telah berhenti
merokok terus. Oleh itu mereka yang ketagihan puting
rokok telah menukar tabiat selera kepada puting isteri
mereka.

"Mula-mula makcik suka pakcik buat macam tu. Dah lama
dah pak cik tak buat macam tu" kata Makcik Kiah.

"Tapi ni dah kira melampau. Lepas makan je nak isap.
Sampai anak kecik makcik pun komplen tak nak isap susu
badan lagi sebab bau jering"..

"Sakit puting akak ni dik, ada ke lepas makan sambal
belacan dia nak isap?? paneh puting akak." keluh Kak
Melah.

"Sekarang ni puting dah terpanjang sikit,
akak kena tukar anak baju sebab dah tak berapa selesa"
komplen Kak Zizah.

"Abisssss nak buat camana, harga rokok naik. Abang
terpaksa leeee buat macam tu nak lepas gian" kata Pak
Karim.

Badan bukan Kerejaan - NGOK.. berkata menurut bancian serta kaji selidik yang
dijalankan kes ini akan mengakibatkan kerugian
berbillion ringgit setahun kerana sektor kedai makan
dan restoran akan ditutup kerana lelaki lebih suka
makan kat rumah sebab depa senang nak isap puting isteri…oleh itu fikir2kanlah…

Wahai sekalian……

2 comments:

gabanMorka said...

memang susah nak berhenti rokok...ish3

djambu puadovich said...

paneh!!!

ahahaha :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...