Wednesday, June 16, 2010

Bomoh Penipu

Assalamualaikum semua..

Korang percaya pada bomoh tak??aku memang tak percaya pada bomoh..banyak sebab aku tak percaya pada bomoh dan tak akan percaya pada bomoh..kerana bomoh aku membenci seseorang..aku rasa bukan seseorang kot tapi satu family..aku pelik sangat bila diorang suka sangat jumpa bomoh bila sakit.Walaupun sakit kepala..ada juga orang cam ni zaman sekarang ni ye..pelik aku..

Mengikut pengalaman aku,bukan pengalaman jumpa bomoh ye..seumur hidup aku tak pernah jumpa bomoh..takut aku nak jumpa bomoh..orang tu jumpa bomoh sebab dia sakit dan tempiasnya kena kat family aku sebab family aku yang paling dekat dengan orang tu..bomoh punya ayat mesti ayat yang samalah iaitu:
"yang buat sampai jadi sakit ni orang yang paling dekat sekali dengan kamu tapi saya tak boleh cakap namanya nanti jadi gaduh pula"
Aku percayalah mesti bomoh tu cakap macam tu..so,orang tu fikir family akulah buat dia..cubalah fikir positif sikit.buat apa kitorang nak buat ko??dahlah tak kaya,tak lawa,suka bawak mulut plak tu..suka ngata orang..tak ada faedahnya kalau buat kat ko..dan kami pun redha kalau ko fitnah kami tapi janganlah canang cerita ko fitnah ni kat semua orang..dan benda tu fitnah semata-mata yang ko reka atas kata-kata bomoh tu..
 
Kesianlah pada mak aku yang dah tua tu..merana dia dengan fitnah-fitnah yang ko sebarkan tu..cukup-cukuplah dosa yang ko dah buat..bertaubatlah..sapa-sapa yang rasa nak jumpa bomoh lupakanlah niat tu..kalau diri tu kena santau atau kena kacau dengan benda halus baik jumpa ustaz je..kalau jumpa ustaz dia tak akan bagi harga atau pengeras yang merepek dan mahal.bomoh cuma nak duit sahaja..
Dan untuk pengetahuan semua aku tak de kena mengena dengan video Siti Hajar & bomoh tu..Siti Hajar ada banyak ye..Bukan aku seorang sahaja..Harap maklum..

1 comment:

Anonymous said...

adakah awk yg berada di dalam 3gp siti hajar dan bomoh??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...