Friday, June 18, 2010

Gila Kasut

Aku ni memang gila kasut.Aku rasa semua kasut cantuk-cantik..tak kira aku pergi shoping mana mesti beli kasut..Zamri selalu gak bising tapi masuk telinga kanan keluar telinga kiri..haha~pandai tak??Baru-baru ni aku pergi Queens Bay Mall kat Penang..Aku berkenan macam-macam kasut tapi tak boleh nanti Zamri bising.Tapi,aku tetap beli satu.Tak kira nak jugak..Sebenarnya aku ambil colour krim tapi tak de stok..Hitam pun hitamlah..hehe~Gila kasut macam tulah..

Inilah kasut yang aku berkenan sangat..lawa tak??tak lawa pun mesti kata lawa..hehe~


Tapi,mula-mula pakai kasut ni kakiku sakit sangat.Petua orang kata sebelum pakai kasut baru kena gigit dulu..Aku tak sanggup plak nak gigit kasut..Tu yang sakit kaki..padan muka..haha~


3 comments:

Zuewairy said...

cantik kasut kamo;)

hakimfaridzul said...

wah!
awesome!

Siti Hajar Masri said...

zuewairy:trmak kasih..cantikkan..
hakimfaridzul:hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...