Thursday, June 10, 2010

Hari Yang Paling Sedih

Hari ni hari yang paling sedih dalam hidup aku..kenapa yek??Biarlah rahsia..haha~Mesti korang cakap baik tak payah cerita kalau macam tu..Sebenarnya aku nak cerita supaya hilang segala kesedihan aku ni tapi tak boleh..akan menjatuhkan maruah seseorang..cukuplah sekadar aku share ngan korang yang aku sangat sedih hari ini..sedih yang tak terkata..kalau boleh aku nk je nangis dan menjerit sekuat hati..

2 comments:

Siti Hajar Masri said...

testing2..ada yang kata tak boleh komen..hehe~

Siti Hajar Masri said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...