Wednesday, June 23, 2010

Pantang Nampak Iklan

Aku ni pantang nampak iklan mesti nak klik..Tak kiralah blog aku, blog kawan-kawan, aku jelajah blog orang mesti nak klik iklan orang tu..Sebenarnya aku ni tak de keje..Tunggulah aku masuk sem baru mesti aku busy giler..blog pun mesti aku jarang update so time sekaranglah aku nak explore iklan-iklan dan blog orang..Kadang-kadang aku gelak sendiri bila baca blog orang..Seronok plak..Macam-macam jadi kat dunia ni dan macam-macam perangai orang..

Semalam paling lama aku klik iklan kat blog (sapa tah aku tak ingat) ada iklan enfagrow..Bukan main lama lagi aku kat enfagrow punya website..Mesti empunya blog tu banyak dapat duitkan..Tak kisahlah..Itu rezeki dia..Sapa lagi nak klik kalau bukan tetamu cam aku ni..Takkan nak klik sendiri tul tak??Tapi aku memang pantang nampak iklan..hehe~

7 comments:

Azam said...

sebab ko ske klik iklan, aku pun nak klik iklan gk lah kat blog ko..

hehe..

gooseberries said...

hee..bgusnya anak sape nie..

selalu2 klik kat blog kita ekk..hahaha =D

Anwar Osman @ Computer Technicians said...

saya klik iklan kalau berminat je..
kadang2 tgh update blog sendiri timbul iklan best yg mmg interesting.. nak klik xleh. frust..
terpaksa pi blogwalking cari niche yg hampir sama.
jumpa baru klik. time tu rasa semput semak semua ada la.. wahahaha..

peaNut said...

nnti klik iklan kat blog peanut gak ek..huhu

Siti Hajar Masri said...

azam:aku memg suka klik pun..hehe~
gooseberries:anak masri..haha~nk klik awak punya tapi x de iklan pun..
anwar:sy punya sendiri boleh kliklah tapi x delah dpt apa2..gatal tangan je..
peanut:boleh aje..

peaNut said...

tp,,malangnya..iklan kat blog peanut xnak klua la...jom baca entry terbaru peanut pasal ni..

Siti Hajar Masri said...

tulah pasal..td sy msk gak blog peanut tp x de iklan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...