Tuesday, June 15, 2010

Penatnya

Penat dan mengantuk sangat2..4 hari aku berjalan..malam tadi sampai rumah dalam pukul 1..lepas tu kemas2 lagi..sangat2 mengantuk..boleh tak kalau aku tidur???bolehlah bos..boleh.. lepas tu kena buang keje terus..haha

Tengoklah muka aku yang tak bersemangat..ngantuk giler..

Tapi aku pergi mana ye??Aku berjalan pergi ke Perak & Penang..Aku pergi perak sebab sepupu aku kahwin..dekat Parit Buntar,Perak..meriah sangat kenduri ni..mana taknya..sepupu aku kahwin ngan anak orang yang paling penting di parit buntar ni..



Inilah sepupu aku..sepupu aku yang lelaki tu..ada yang cakap muka dia cam muka pierre andre(ntah betul tak aku eja..hehe)

Lepas habis kenduri tu kitorang pun gerak pergi penang..Hari ahad petang baru pergi penang..so tak banyak tempatlah kami pergi sebab kesuntukan masa..gambar nanti aku upload..aku ngantuk sangat sekarang ni..nak rehatkan mata..

Bye...lalala~

1 comment:

Farid MOFASAD said...

sekarang nie musim kenduri je....

jadi sedia kan diri dari segi fizikal dan fitnes melahap...



>>______________<<




...






ANDA RASA SETUJU??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...