Wednesday, June 23, 2010

Senangnya Memasak

Aku ada beli buku Senangnya Memasak oleh Kak Liza..Kononnya nak belajar memasaklah tapi setakat ini aku belum mencuba apa-apa resepi dari buku ni..Aku busylah..alasan je sebenarnya..haha~Malas cakaplah..Bila aku beli buku ni Zamri bukan main suka lagi..Katanya untuk belajar memasak ok tapi kalau menghabiskan duit beli kasut,alat mekap dan baju Zamri terus tarik muka masam..hehe~Mana taknya bininya suka menghabiskan duit beli tu semua..Perempuan biasalahkan..Betul tak??

Ni bukunya..Baru beli 3..Banyak lagi collectionnya..Resepinya senang sangat nak ikut bagi ibu muda & berkerjaya macam aku..hehe~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...