Tuesday, July 13, 2010

74 Terbunuh Dibom Ketika Menonton piala Dunia

Aku baru baca berita dan aku berminat sangat ngan artikel ni..Orang lain baca berita pagi-pagi tapi aku baca berita petang..hehe~Kesian sangat bila aku baca berita ni..Diorang tengah syok-syok tengok perlawanan Sepanyol ngan Belanda main tiba-tiba kena serangan bom pulak..kalau korang nak baca berita penuh kat sini..

Gambar mangsa yang terbunuh..ni aku amik dari Utusan online..

4 comments:

Aidi-Safuan said...

mak aih. football is freedom. ape la yang dengki sangat dengan orang nak tengok bola tuh? haihhh

Nina Nurziana said...

sapela yg xde hati perut nih... ish3...

ken said...

so unfortunate =/

diriku said...

kesian..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...