Thursday, July 1, 2010

Aku Bukan Anak Dara Lagilah..

Baca tajuk je mesti dah fikir macam-macamkan..aku mengaku aku bukan anak dara tapi mak dara..haha~aku dah ada anaklah..

Kenapa tiba-tiba aku nak keluarkan statement ni??Sebabnya sejak akhir-akhir ni ramai sangat nak berkenalan ngan aku..tak kira dimana-mana pun..Kat facebook pun ada yang usha line tapi yang aku musykilnya dah terang-terang aku bubuh status "married with zamri zam" dan gambar-gambar dalam facebook pun terang-terang ada gambar Zamri & saya serta Sefia & Syamimi..Sungguh tak fahamlah..Diorang tak baca ke??

Zamri baca entri ni mesti berapi je..haha~jealouslah tu tapi relaks saya tak layan pun..Nak buat macam mana??Isteri awak lawa..alamak perasan jap..hehe~Sebabnya saya dah ada awak..Love u forever En.Zamri..kasi muuuaah ckit..jangan jeles.

So,kepada sesiapa nak berkenalan atau nak usha line minta maaf banyak-banyak..saya dah kahwinlah dan punya 2 orang puteri yang comel macam saya..haha~perasan lagi..Lagipun memang rupa saya ada macam anak dara sebabnya saya kahwin muda..Itu mengikut kata-kata orang ramai ye..bukan nak syok sendiri..Apa-apa pun minta maaf panggilan tidak dilayan apatah lagi untuk usha line..Yang ikhlas nak berkawan dengan aku..boleh ye..panggilan dilayan..hehe~

4 comments:

eNaSaN said...

wow glemer gitu...



bgus2x

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

tu namenya awak ni awet mude..! jeles2...hehe

Siti Hajar Masri said...

enasan: x delah..biasa aje..perasan je lebih..haha~

cik aidacomei: amalkan minum air suam selalu..hehe~mesti nmpk muda..

nasylo said...

satu keberuntungan besar bagi kaum hawa yang cantik....menjadi sumber..artis punkalah tau....cuba tengok macam saya tak ada saper pown nk kawan...sbb tu le aku kuar dari fb...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...