Sunday, July 11, 2010

Aku Perlukan Rehat..

Salam semua..

Aku memang perlukan rehat..hari jumaat doktor bagi aku mc selama 2 hari..aku demam,selesema dan batuk..Tapi hari jumaat aku tak rehat..Pagi aku pergi ined,uitm untuk uruskan pembayaran yuran dan pengambilan modul..Aku nak buat cepat sebab hari ahad ni ada kelas..Mesti kena ada modul..

Hari sabtu pula aku ada tournament paintball kat kajang.Aku tak sihat sangat tapi aku gagahkan juga.Malam tu aku makan ubat double..Semata-mata nak main paintball..Aku tak kisah pasal kesannya sebab aku nak main gak..hehe~

Hari ahad aku ada kelas sampai petang..Bila bangun pagi satu badan sakit sangat..Mungkin kesan main paintball..Aku pun dah lama x senam so urat-urat semua terkejut bila aku main paintball terus..haha~Padan muka aku..Memang tak larat tapi aku pergi juga..kelas pertama untuk semester baru..Wajib datang..

Petang habis kelas pukul 6.15..Kami terus gerak ke Melaka sebab abang ipar ada buat birthday anak dia..Sampai lebih kurang 7.45pm..Makan dan sembang-sembang semua dalam pukul 10.00pm baru abis..dalam perjalanan singgah rumah mak mertua jap..Tak lama singgah sebab dah malam..Masing-masing penat..Esok pun nak kerja..Sampai rumah dalam pukul 1 lebih..penatnya..

Sesungguhnya, aku perlukan rehat..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...