Thursday, July 29, 2010

I Love U En.Nuffnang

Selama aku buat blogwalking aku asyik baca orang lain dapat buffered earning je..Jealous aku tau..Tapi akhirnya baru-baru ni aku pelik iklan tu sentiasa berada di blog aku..Rupanya aku dapat buffered earning..Seronok sangat tau..Tak terkatalah aku sebab blog aku baru lagi..Aku rasa baru 4 bulan..Lagi pulak yang baca blog aku mana ramai sangat..Tapi ni mungkin rezeki untuk aku..Alhamdulillah..Bersyukur sangat..

Inilah yang aku dapat..Baru 2 kempen..Ada yang lebih otai aku rasa lebih dari yang aku dapat ni..Ben pernah cerita pasal buffered earning ni..Dia kata kalau dah dapat buffered earning kenalah rajin kenalkan blog lagi tapi aku sangat-sangatlah busy sekarang ni..Nak buat blogwalking pun tak ada masa..Aku kena utamakan pelajaran dulu daripada berblog..hehe~

Apa-apa pun terima kasih banyak-banyak bagi buffered earning pada hajarpunyablog ni..Blog yang tak seberapa sangat..Tu yang buat saya sayang sangat pada En.Nuffnang kita..

2 comments:

Syed Fauzi said...

Kempen?Buffered earning?semua ni apa ek sorry la still new dengan Nuffnang ni =) hehe

shelliey said...

cayalah hajar..bguss.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...