Tuesday, July 6, 2010

Terima Kasih Pada Follower Semua..

Entry ni khas untuk semua follower-follower saya..Tak sangka follower saya dah sampai 100..Terima kasih banyak-banyak..Tapi tak ada hadiah tau..Cuma jutaan terima kasih yang tak terhinggalah..hehe~


Untuk follower yang ke-100 saya ucapkan terima kasih banyak-banyak.Dia ialah Cik Fiza ..Datanglah ke blog dia..Banyak info tentang agama Islam..Kadang-kadang kita lupa dan alpa..Terima kasih banyak-banyak pada cik Fiza mengingatkan insan yang lemah seperti saya ini..Apapun terima kasih sekali lagi pada follower saya..Love u olz..

8 comments:

Mohd Fadil said...

tahniah, tahniah...follower aku jugak takde...baru sorang...tu pun add diri sendiri...ehehehehe

Lelaki Ini said...

wah2!!!
tahniah2!!!

nabilah_2908 said...

tahniah...keep it up...(^_^)

Hajar said...

saya akan follow awk pula..hehe~

turunberat said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Fadil said...

tq tq...ehehehe :)

Hajar said...

ur welcome..

kenwooi said...

congrats and keep it up =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...