Monday, July 26, 2010

Yassin Senario Tak Serik

Memang tak serik-serik bekas ahli kumpulan lawak Senario, Yassin yahya apabila sekali lagi ditahan polis kerana didakwa mengambil dadah jenis ganja..Tak silap aku ini kali keempat Yassin ditangkap..Diorang ditangkap dekat pusat hiburan di Sunway Pyramid. Macam-macamlah artis sekarang ni..Kes apek pun masih hangat diperkatakan lagi..Timbul pula kes Yassin..Memang tak serik diorang ni..Kalau korang nak baca berita penuh kat sini ye..

5 comments:

peaNut said...

nape la dia wat cmni kan..ptt nya..dh jd artis..kena la tunjukkan contoh yg baek...hurmmm..apa nk jadi la kan...

Hajar said...

tau x pe..pening dgn artis skrg ni..mcm2 hal..

++m!3yr4h_nAnEA++ said...

lor,yassin upanye...
ingtkan sape..
lgpn juz bce mcm 2 jep...
xtau p'kmbngn..

velasrizal said...

apa nk jd dia ni kan..
\
Poligami Bukan Cara Kawal Nafsu ?

kella said...

itulah.. nama dah sangat cantik..'yaasin' tapi perilaku? hmmm mari kita sama2 doakan dia terbuka hati untuk tidak lagi amik tu!

terima kasih sudi singgah ya! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...