Tuesday, August 17, 2010

Blog List Ben Ashaari


Aku nak join gak..dah lama tak join bila ben buat apa-apa..Kemalasan melanda hidupku..hehe~ En.Ben, nak tanya adakah saya boleh join lagi? Kalau tak boleh tak kira nak join gak..Aku tahu ben buat pembubaran dari blog kancil biru..Aku suka baca blog dia..Suka baca blog En.Ben juga (kaki bodek macam tulah)..

Tak kiralah nak cakap aku apa-apa pun..yang penting aku nak join apa yang En.Ben buat..Blog aku ni aku nak masukkan dalam kategori "peribadi" sebab aku suka meluahkan apa yang aku rasa kat blog..Itu je tempat aku nak meluahkan isi hati aku..cewah..sentimental plak aku tiba-tiba..

Ok..Kalau korang nak join boleh pergi kat sini..Selamat mencuba..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...