Tuesday, August 17, 2010

Meriahnya Berbuka Puasa di Kampung

Seronok sangat dapat berbuka dikampung..hari Sabtu yang lepas aku balik kampung..Abah aku ajak berbuka di rumah atuk aku di Sungai Besar..Meriah sangat sebab ramai yang balik..Actually tak semua yang balik.Adik beradik abah aku ada 11 orang..yang balik cuma 4 keluarga je..Itupun dah cukup meriah..Tempat makan pun tak cukup..Korang bayangkanlah makanan banyak mana..Gambar-gambar kat bawah menceritakan betapa meriahnya..Aku malas nak cerita..hehe~

Bermacam-macam air..

Macam kenduri je..

Dessert kitorang..


Pelbagai lauk- pauk

Kitorang yang dah book tempat..

Adik beradik aku je yang dah duduk..Yang lain bersabar je tunggu waktu berbuka..


4 comments:

cik shabah said...

beshnyeee =)

saya_arief said...

meriah tuu...
besh2...
:D
rindu kampung..

isal said...

Bestnye..meriah sungguh....

Siti Hajar Masri said...

memang best..kalo boleh hr2 mcm nikan best..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...