Monday, August 30, 2010

Seronok Berbuka Puasa Makan Nasi Beriyani

Akhirnya,aku dapat berbuka puasa makan nasi briyani..Sangat-sangat puas dapat makan..Aku dah tak mengidam..Mesti korang ingat aku ada isi..Tak de ye..Aku pakai protection..Dalam perut aku ni isi lemak je yang ada..Aku makan dekat restoran Syed kat ss19, Subang Jaya..Mula-mula nak makan kat GM Briyani tapi fully booked..Tak kisahlah janji dapat makan nasi briyani..hehe~

Air yang kami order..Sedap air jus ni sebabnya penuh rasa buah..

Nasi Briyani kambing yang aku order..kambing dia dalam nasi..Memang best..

Yang ni pula daging rusa..En.Zamri order sebab dia nak rasa..Aku tak delah nak makan..Kambing pun aku baru belajar makan..Daging rusa nanti dululah..



2 comments:

SYaMiLa said...

hmm....dahaga lak bila tgk air jus yg best tu...he3..

Hajar said...

tulah..bulan2 puasa tgk apa-apa pun terliur..biskut kering pun jadi sedap..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...