Wednesday, September 22, 2010

Minta Maaf Kawan-kawan..

Entry ni khas untuk kawan-kawan aku..Raya ni memang aku tak dapat luangkan masa bersama kawan-kawan.Aku memang nak minta maaf banyak-banyak pada kawan-kawan aku..

Firstly, aku nak minta maaf pada kawan-kawan aku ex-class 5 Bestari sebab aku tak dapat join baraan korang dan aku sangat-sangat menyesal tak dapat ikut korang..Aku rasa bersalah sampai sekarang untuk pengetahuan korang sebab aku dah janji nak ikut.Aku tahu mesti ada yang cakap Hajar mana pernah nak join kalo acara-acara nak jumpa kawan-kawan ni..

Itu yang paling aku tak nak dengar sebenarnya so kat sini memang aku nak jelaskan kenapa aku tak dapat datang..Jika korang boleh pilih antara family dengan kawan mana yang penting??..Aku pilih family sebab family sentiasa bersama dengan aku tak kira susah atau senang..Family aku datang rumah dan pakcik aku semua buat open house time tu..Dan waktu tu hanya aku sahaja yang boleh bawa family aku..Kebetulan waktu tu sepupu masuk hospital disebabkan denggi dan waktu tu juga mak ngan abah minta dibawa jumpa dengan sepupu..So,kalo korang ditempat aku apa korang akan buat?

Buat bodoh atau bawa mereka atau join baraan korang??Korang fikirlah sendiri ye..

Ok.Orang kedua yang aku nak minta maaf ialah kawan aku yang bernama Ain..Aku minta maaf sangat sebab tak dapat pergi open house rumah ko.Waktu ko buat open house aku ada kelas..Aku tak dapat nak bagi mesej kat ko sebab no credit..Semalam baru aku topup sebab nak topup pun aku tak ada masa..Aku terlalu busy ngan kelas aku sekarang ni sebab aku nak exam..Banyak betul lecturer aku buat kelas tambahan..Tahun ni aku raya macam tak raya..Aku redha..Nak buat macam manakan..Aku belajar lagi..huhu~

Actually aku sedih gak sebab tahun ni raya aku macam tak raya..Aku tak beraya sangat..Tak pergi mana-mana pun..Semuanya disebabkan aku masih student..Esok dan ahad aku masih ada kelas..So tired lorr..

Apapun pada yang dah jemput aku kerumah terbuka masing-masing insyaAllah aku akan pergi..Maybe after kelas baru boleh pergi..Tapi yang dekat sahaja..yang jauh aku kirim salam je..hehe~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...