Monday, September 13, 2010

Mood Raya Lagilah..

Hari ni aku kena kerja..Terpaksa sebab nak bergilir-gilir cuti..Memang tak de mood langsung..Mood rayalah wei..Hari ni ada majlis kat rumah pakcik aku..Semua berkumpul kat situ..Aku rasa macam nak balik je tapi apakan daya..Cukup masa je aku terus gerak pergi Tanjong Karang..Bila nak pukul 5.45 ni??

Lagi membuat aku tak de mood nak kerja sebab Zamri cuti juga so hari ni dia jadi suri rumah tangga..Aku suruh dia kemas rumah..Jahat tak aku?Bukan jahat namanya..Itu namanya saling bantu membantu..hehe~

Apasal hari ni masa lambat bebeno nak bergerak?Selalunya laju je jam tu gerak pukul 5..Saja je jam ni buat aku marah..


P/S : Mood raya lagilah..Tak boleh ke bagi cuti lama sikit?Tak boleh ye..Tak pelah tapi nak balik,nak balik,nak balik..

1 comment:

mizzura said...

kesian dia...saya, walaupun dah seminggu cuti..tetap rasa malas nak kerja...eee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...