Wednesday, September 8, 2010

Tinggal Kenangan

Bos aku last kerja di ofis kami sebelum cuti raya hari tu..Sedih memang sedih sebab bos aku ni tak macam bos orang lain..Dahlah sporting giler..Kalau aku buat salah dia tegur aku cara yang baik sekali..Susah tu nak dapat bos baik cam ni..Lepas tu bos aku ni suka buat lawak bodoh..Kira macam kawan-kawanlah bos aku layan kitorang..Tapi sayang bos aku berhenti setelah 10 tahun keje kat ofis aku ni..Mungkin bos aku tak tahan ngan staf macam aku ni..haha~


Apa2pun aku ucapkan "Selamat Hari Raya pada ex-bos aku ni dan semoga berjaya di tempat lain pula.."


P/S : Abang azam, jangan lupa Hajar yang paling comel ni ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...