Monday, October 11, 2010

Ada Macam Adik Beradik Tak??

Baju biru tu member aku dan sebelah kanan adik aku..Ramai cakap diorang ni macam adik-beradik..Apa pendapat korang plak??Sila komen ye..

10 comments:

Mar said...

memang nampak serupa la,..

a d r e y n i e e l i s y a said...

hihi.. ada jug la kot..
cuba buat pbandingan dgn gaya sama...
kot2 dah x boleh mo beza..
hihih

ProfHariz said...

Haah macam adik beradik :P

Kazen said...

bukan stakat nmpk serupa bahkan nmpak comel ag..haha (pyssstt nk jd adik ipar leh?0

Solihin Zubir said...

eh2.. mmg nmpk cam kembar la.. huhu..

fadhli said...

hampir serupa. haha

Hajar said...

Mar:serupakan..ramai cakap mcm kembar..

Hajar said...

adreynieelisya:memg tak boleh beza..dahlah masing-masing tinggi sama..yg beza sorg dah kawin sorg belum lagi..

profHariz::)tq..

Hajar said...

kazen:amboi ko..gatal ye..akaknya tak kisah kena tanya tuan badan..hehe~

Solihin:ko ingat ko je ada gen kembar..haha~

Fadhli:serupa tapi tak sama..haha~

zalin said...

salam ziarah..

memang macam adik beradik.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...