Friday, October 15, 2010

Bajet 2011

Apa cerita ye bajet 2011?Tadi ada member aku beritahu cuti bersalin 90hari dengan gaji penuh..haha~Ramailah yang bersalin nanti..

Aku try buka tv3 online nak tengok apa cerita bajet 2011..Yang aku rasa bestnya harga Tol Plus Expressway Berhad tidak akan dinaikkan bagi tempoh 5 tahun..Tak sanggup aku kalau tol naik lagi..Sekarang pun dah rasa nyawa-nyawa ikan..

Ok.Kalau korang semua nak tengok bolehlah kesini ye..Bajet 2011..

1 comment:

MOH KEMBARA said...

Salam Siti Hajar,
Teman tau ada barang import yg diturunkan cukainyer, termasuk spendar. Baguih tu, sonok orang dpt pakai spender import murah. Tapi turun cukai spendar baguih ke pd Mak Tam dan Pok Senik yg noreh getah atau nangkap ikan kat sungai? Anak lembu buleh ler pakai spendar. Baca di http://mohkembara.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...