Wednesday, October 6, 2010

Blog Yang Aku Suka Baca

Blog ni setiap hari mesti wajib aku baca..Tak kira cuti atau kerja..Mesti aku wajib buka setiap pagi..Takut aku ketinggalan setiap entry dia..hehe~Sebab dia rajin bebeno update..Aku??Jangan cakaplah..Bila rajin banyaklah entry bila tak rajin cerita tu juga..Korang mesti boleh agaklah blog sapa..Sapa lagi kalau bukan Redmummy.com..

Sebenarnya mula-mula aku tahu blog Redmummy dari aku buat blogwalking..Semua blogger duk bubuh blog dia dalam list diorang..So,aku pun try buka blog dia nak tahu apa specialnya redmummy ni..Mula-mula masuk blog dia biasa je..Penuh ngan iklan je..Serabut aku tengok tapi rupanya Redmummy nilah orang dok cite pasal dia punya income kat blog boleh tahan..$$$$$$..Aku tak tahu dia punya exactly amount yang dia dapat tapi berganda-ganda lebih dari gaji aku kot..Kira oklah tu..Siapa nak bagi..Betul tak??Bila turn aku plak ye..

Lepas tu aku cuba baca blog dia lagi..Bila baca-baca tu aku jadi minat pulak..dengan setiap entry dia mesti ada gambar..Cara penulisan tu aku tahu dia memang orang yang suka bercakap..Aku suka orang yang macam tu..Tapi bukan suka bercakap benda-benda tak berfaedah ye..Dan cara penulisan Redmummy juga menunjukkan yang dia seorang peramah..

Redmummy pernah tanya dalam facebook dia nak entry apa..aku pun ada komen..Aku nak entry kasut dan handbaglah..Tapi lebihkan kepada kasut..Akukan gila kasut..Tapi sebenarnyakan Redmummy ni idola semua orang termasuklah aku..Aku tak kisah pun entry apa sebenarnya..yang penting entry pasal redmummy..Tak kisahlah pasal apa..Kami tetap baca..Sebab kami semua peminat redmummy..

Ok..Cukuplah tu..Pujian aku mungkin tak macam orang lain tapi yang penting semuanya ikhlas dari hati aku ye..Aku juga mencuba nasib masuk dalam contest redmummy ni..Doakan aku menang ye..Siapa-siapa yang nak mencuba nasib bolehlah ke blog Redmummy ni ye..

4 comments:

Solihin Zubir said...

nnt sy da kawen, sy nk tukar domain greenpapa.com.. hahhaa.. lawan redmummy.. ;-p

Hajar said...

Boleh juga begitu..saya akan supportlah..tapi jgn lupa bg hadiah..hehe~

Kie-yu said...

gdlux dear :D

Primadona Malaya said...

merah betul blog die..kak hajar singgah blog saya ye..baru belajar buka blog..bolehlah nak komen skit2 pasal blog sy tue..follow saya yek..thanks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...