Sunday, October 31, 2010

Exam Mood..

Assalamualaikum Semua..

Curi masa jap nak update blog..Esok 1st subject.Sangat-sangat tertekan sebab subject ni current issues in Malaysia so tak boleh nak agak soalan apa yang keluar..

Korang semua doakan aku boleh jawab semua soalan dengan baik ye..

Petang tadi aku sign up new broadband but still maxis..Pengguna maxis yang tegar..haha~Aku amik yang 3gb..Yang kelakarnya after 1 hour aku boleh guna tapi aku try2 still x boleh..Rupanya cara masukkan simcard salah da..

Berbalik pada exam mood..Tengah2 aku study kepala aku terasa pening sangat..Sebenarnya waktu aku tidur sudah sampai..Akukan sleeping beauty moden punya..Mana tahan mata ni..Selalunya pukul 9.00pm aku dah tidur..

Kerana exam ni aku bukan lagi sleeping beauty moden..haha~Oklah aku nak sambung study..

6 comments:

Albert said...

Good luck in your exams ya. And ya Maxis Broadband rocks.... 6GB can online sampai gila hahahaha

l0ve.t0.bE.Me said...

gud luck..!!!!
rindu kamuuu! :P

AziE said...

good luck

Hajar said...

albert
tq..3gb pun ok..

Hajar said...

Anne:
tq anne..rindu kamu juga..

Hajar said...

K.Azie:
tq kak wish me luck..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...