Sunday, October 10, 2010

Open House Lagi

Walaupun bulan Syawal dah abis tapi masih ada lagi yang buat open house..Member aku jemput ke rumah dia..Aku kalo dijemput memang akan datanglah kecuali aku ada hal penting sangatlah..Yang penting makan..hehe~Tapi bila salam ngan orang asyik nak sebut Selamat hari raya je padahal raya dah abis..Dah terbiasa..

Raya dah abis so tak delah pakai baju raya..hehe~

Tuan rumah yang free hair tu..

Terima kasih yatt kerana jemput aku..Makanan pun sedap-sedap belaka..Aku suruh semua makan kenyang-kenyang kat sini..Senang..Balik tak payah masak..hehe~

2 comments:

Solihin Zubir said...

amboihh.. sakan sunggoh beraya.. lbey drp sebulan.. hehe..

Hajar said...

tulah..menerima jemputan open house..rasanya ramai lg yg buat open house..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...