Friday, October 22, 2010

Peringatan

Kadang-kadang kita leka..Ok silap..Kadang-kadang aku leka..

Peringatan yang berguna untuk aku tentang rungutan-rungutan dan luahan hati yang selalu aku ceritakan kat sini..

Kita tak tahu siapa pembaca blog kita..

Orang yang dengki ada dimana-mana sahaja lagi-lagi kalau dia menyampaikan benda yang salah kepada orang lain walhal kita tak bermaksud begitu pun..Kita semua sedang diperhatikan.

So,berhati-hatilah..

5 comments:

AziE said...

kena fitnah ke?

Siti Hajar Masri said...

nanti saya cerita kat akak ye..

@nne @nieyra Touch said...

Haa..btol2..kene ati2 jar...ni mesti ade kes kan..knape??jom kite ajar org tu nak??hehe..saboooo....

MOH KEMBARA said...

Salam, eh hal dalam blog pun ada orang dengki ke? Heran. Pepe pun memang elok berhati2 dan waspada!Jgn lupa ziarah bog Yong, ada peraduan, tarikh tutup selasa 2 November!

Nafisa81 said...

uiks..dah terkena ker?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...