Thursday, November 11, 2010

Ada Ke Bomoh Yang Tak Menipu?

Assalamualaikum semua..


Tadi aku baca berita so aku jumpa berita pasal bomoh..Satu soalan je aku nak tanya 'Ada ke bomoh yang tak menipu?'

16 comments:

Nur Areefah said...

tu la kan..agak pelik dengan kenyataan itu~

AngahSayang2314 said...

uitt susah la nak cari 1 dalam seribu.....

i 4llow uu jomg tukar2 link

Hajar said...

Nur Areefah:
memg pelik..mana ada bomoh yang tak menipukan..

Hajar said...

AngahSayang2314:
memg susahlah awak..manader bomoh tak menipu..

Kucai said...

ssh nk jwb bab x mnipu neh hahahah ati2 la dgn bnde2 gni hehe

Hajar said...

Kucai:
Memg betul dan kalau boleh x nk jumpa bomoh pun..dah tahu diorg menipu..

totally cute! :D said...

hohoho segelintir masyarakat kita ni masih lagi percaya pd bomoh >.< padahal dah taw pon bomoh tu tipu.. >.< pelik pulak bile pikir2.. >.<

Hajar said...

totally cute:
saya pun x fhm knp ada lagi yg percaya pada bomoh..hairan2..

AiDa AzRyN said...

Huhu~ ntah la~ tp mostly bomoh menipu byk kot~

RaafikJahat said...

Rasanya, semua bomoh menipu. Plus, kalau tak menipu tu pun 1 dalam 500 kot ? Hehe.

Solihin Zubir said...

ahahaha... suma bomoh mmg penipu! khurafat!

apek poyo said...

minipu kalau bohom tak menipu..hahaha
camno tu?

chokeLy said...

ms sy saket..
mcm2 bomoh, pawang n dukun ofer dri nk ubt kn..
but satu pon sy x percaye..
hehehe..

but..
klo ikot islam..
sy amal kn.. but tu pon rujuk dlu al-quran.
tkot khurafat n syirik nti.
yg pntg iman kite kan..^^

cik shabah said...

bagi cik shabah,sume bomoh tak leh pakai!tapi kalo macam ustaz ke,haa yang tu takpe =)

princeduyong said...

ade jugak yang tak menipu...

f_aRa_aINa989 said...

x suka bomoh...errr...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...