Monday, November 29, 2010

Aku Dah Tengok Rapunzel..

Assalamualaikum semua..

Hari Sabtu hari tu aku bawa anak aku tengok cerita Rapunzel..Sibuk dia nak tengok cerita ni..Dia terpengaruh tengok iklan kat tv3lah tu..

Aku beli tiket dalam pukul 12.00 tapi cerita tu start pukul 2.20pm..Kakak dah menangis2 waktu tu sebabnya dia nak tengok on the spot after dapat tiket..Budak lagi manalah fahamkan..Puas aku pujuk tapi dia still menangis..Last2 umpan dia untuk pergi main kuda..Baru dia ok..

Mula-mula aku ingat cerita ni mesti memboringkan sama macam cerita rapunzel yang pernah ditayangkan kat tv dan sebagainya..Rupanya tak..Cerita ni sangat menarik,kelakar..Tak kering gusi ko nak gelak..Jalan cerita pun best..So, sempena cuti sekolah ni apakata ibubapa sekalian bawa anak-anak korang tengok cerita ni..Orang dewasa pun tak akan boringlah tengok cerita ni..

Apalagi jom serbu panggung sekarang ni..

6 comments:

apek poyo said...

wahhh..mak² pun bole layan gak eh?...
camni den pun nak layan cd cetak rompak jolah...wakakak

Hajar said...

apek poyo:
aku ni sebab bawa anak dara tu..kalo tak cd cetak romapak juga..hehe~

qila~ said...

siyes mmg nk tgk cite nih,tp xde mse lg,huhu..

Hajar said...

qila~:
pergilah..memg best cite ni..

Twinseera said...

dah g dh..mmg syok sgt ceta ni...jmput lak jln2 umah sy y

Hajar said...

Twinseera:
bestkan..boleh aje dtg umah..jgn lupa pizza hut ye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...