Monday, November 8, 2010

Aku Kembali Lagi..

Assalamualaikum Semua..

Aku kembali berblog setelah aku bertungkus lumus menghadapi exam..Aku kembali ke ofis juga setelah seminggu bercuti..Rindu sangat dengan kawan-kawan ofis..Rindu juga nak berblog..Mr.Nuffnang pun merajuk juga tak bagi aku BE sejak aku tak aktif berblog..Sedih jugalah..Tapi nak buat macam manakan..Busy with my exam..

Tapikan korang best sangat seminggu tak masuk ofis..Sebabnya boleh bangun lambat..Exam pun belah petang..Sangat best..Paling best ialah Zamri pun cuti seminggu..Dia nak habiskan cuti tahun..Secara kebetulan sebenarnya..Aku pun tak tahu dia ambil cuti..Zamri jadi my driver seminggu ni..Hantar & ambil dari tempat exam..Bahagia rasanya hidup ni..

Apapun aku akan lebih rajin update blog lepas ni..Aku cuti semester sekarang ni..tapikan aku rasa cuti tak cuti sama je..Still kena kerja tapi kepala aku ringanlah sikit dari dok fikir pasal assignment segala..Lapang rasanya kepala ni..

Ok.Setakat ni saja buat masa ni..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...