Friday, November 19, 2010

Aku Tak Boleh Derma Darah..

Sedih tau tak dapat derma darah..Sebabnya tekanan darah aku rendah sangat..Tak tahu kenapa..Tekanan darah aku bawah 100..Kalau dia bagi pun lepas aku derma darah aku akan dihantar ke hospital..

Sedih sangat sebab tak dapat membantu..Walaupun darah aku sikit..Aku pasti dapat menyelamatkan satu nyawa..Mana tahukan..Ada yang memerlukan darah aku..Darah aku 'O' plak tu..Orang kata darah 'O'lah kena banyak menderma..

Tapi, nak buat macam manakan..Dah tak boleh..

Hajar: Masih bersedih lagi..

8 comments:

Nur Areefah said...

lain kali boleh menderma kot ^_^'

latest : couple tak haram pun

Hajar said...

Nur Areefah:
Tulah..harap2..

Solihin Zubir said...

takpe... pasni mkn daging byk2.. kasi darah tinggi plak.. hehe..

thomas said...

kalau mcm tu saya pun tak boleh dermalah
sebab memang low pressure di bawah 105.

Hajar said...

solihin:
sebelum ni memg mkn daging banyak..

Hajar said...

thomas:
memg x boleh..tekanan darah tu normal tapi tak normal untuk penderma darah..

MOH KEMBARA said...

Salam Adik Hajar,

takper niat tu ada dah. Niat pun dpt pahala. Buleh jer buat amal cara lain kan? Selamat Hari Raya Qurban!

Hajar said...

Moh Kembara:
betul tu..alhamdulillah..
Selamat Hari Raya Qurban juga..hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...