Tuesday, November 9, 2010

Cerita Tentang Lelaki Idaman

Hari ni nak cerita pasal lelaki idaman aku..Semua perempuan dalam dunia ni aku rasa mesti ada lelaki idaman yang diidam-idamkan..Termasuklah aku ni..Ni cerita sebelum aku kahwin ye..Lelaki-lelaki ni memang menjadi idaman aku..

Cheng Yi Kin..Aku memang minat dia ni..Selalu tengok cite dia..Tapi abah aku selalu marah..Dia kata nak jadi cina apa tengok cerita cina..Abah aku tak faham sebab tu dia marah..

Andy Lau juga menjadi lelaki idaman aku..Aku suka dia sebab mata dia sepet..Suka lelaki mata sepet..Walaupun umur dia dah tua tapi dia still nampak hensem..

Ni pun lelaki idaman aku juga..Korang tengoklah body dia..Tak tahan aku..Suka sangat ngan dia..Hensem dan body cantik..Suara pun sedaplah..Cukup pakejlah..Kalo yang tak kenal tu nama dia Enrique Iglesias..

Ok.Ni lelaki idaman aku sekarang ni..Walaupun tak hensem macam yang kat atas tu tapi hati dia sangat baik dan dia sangat bersabar dengan kerenah aku yang macam2 ni..Dia sanggup buat apa sahaja untuk aku..Tapikan korang dia ada jugak ciri2 kat atas tu..Mata dia sepet..I love you En.Zamri..

Sumber Gambar:En.Google..

10 comments:

farra8979 said...

sweet jek.. dlu mmg minat cheng e kin gak.. ^_^

Siti Hajar Masri said...

tq farra..minat sgt ngan cheng yi kin..

Nafisa81 said...

ehh..mana ade tak ensem..cam tiger wood apa?? tp saiz L..hehe jgn mara yerr

MOH KEMBARA said...

Salam, sabor jer En Zamri tu dgn angan2 dulu2 Puan Hajar ni!

Siti Hajar Masri said...

Nafisa:
haha~tiger wood..ok gak tu..

Siti Hajar Masri said...

MOH KEMBARA:
Terlebih sabar dia ngan saya..haha~

gnesop.com said...

sop x der lelaki idaman..
sbb sop lelaki! huhuhu

Hajar said...

gnesop.com:
hahaha~wanita idaman mesti ada..kalo ada lelaki idaman pelik tu..

sue-sama said...

sweet sgt entri ni :)

seposeng karat said...

sweet..lovey dovey :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...