Tuesday, November 16, 2010

Hari Ini Aku Sangat Bahagia

Assalamualaikum semua..

Memang hari ni bahagia sangat..Sebabnya hari ni Zamri hantar aku pergi kerja..Zamri dah start cuti raya..Aku tak cuti..Tak dapat..Ok silap..Cuti aku dah abis ye..Asal Zamri hantar pergi kerja je bahagia je hidup aku ye..Kalau tak hantar kurang bahagia sikit sebab aku kena bawak kereta..haha~

Tension aku kalau bawak kereta..Nak tempuh jem lagi..Nak hadap pemandu-pemandu yang macam2 perangai lagi..Aku dahlah ada migrain..Bertambah2 sakit kepala aku ni kalau kena bawak kereta..

Lawaknya pagi tadi kami nak sarapan sama-sama tapi kitorang tak ada duit..Lupa nak cucuk duit..Cari atm tak jumpa..Makanya tak jadilah sarapan sama-sama..Dalam dompet aku ada RM3.00 je..Kalau kedai mamak tu boleh guna kad kredit..Bolehlah..haha~

So,hari ni korang bahagia tak??

8 comments:

me.. said...

hajar..akak create blog bru..jeles ngn awak tau..nk jugak ..ngee..mntk tunjuk ajar k..

Hajar said...

me..:
jgn lupa bagi link ye..boleh aje..senang bangat..hehe~

AziE said...

Hari2 bahagia kan ke best

i am S!L4H.. said...

ehee arini bhagia la jgk..hik3

Hajar said...

k.azie:
memg best kalo hari2 bahagia..

Gee said...

kalau nak kata bahagia tu, semalam lebih bahagia dr hari ni tapi hari ni lebih tenang dr semalam..:) sbb? dipermudahkan Allah berpuasa hari Arafah hari ni..

Gadis Kampung said...

kad raya aidil adha untuk awak..ambik disini http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/11/kad-aidiladha-untuk-awak.html

totally cute! :D said...

arini alhmadulillah, setakat detik ini rasa bahagia lagi.. :) harap kak hajar pon bahagia hari ni.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...