Monday, November 15, 2010

Jalan-Jalan Ke Pahang

Hari tu aku g Pahang..Ingat tak entry aku pasal kawan aku tunang..Aku pegi rumah dialah..Rumah kawan aku ni dekat Temerloh..Sangat senang nak cari rumah dia..Dia bagi petunjuk pun sangat senang..Tulis banyak-banyak pun bukan korang nak bacakan..Jom layan gambar..

Masuk je tengok ada pelamin..Zaman sekarang punya tunang pun ada pelamin..Zaman aku tunang dulu manader semua ni..

Sebelum rombongan pihak lelaki datang aku bergambar dulu ngan pengantin..Nilah kawan aku..Lawakan dia..

Orang lain sibuk kitorg sibuk bergambar..hehe~

Sebelum balik kitorang bergambar dengan pasangan yang dah bertunang tu..

Bukti aku dah sampai Temerloh,Pahang..

Niat kitorang ingat lepas balik dari rumah member nak pergi cari ikan patin masak lemak tempoyak yang semua orang cakap sedap tu tapi last2 tak jadi sebab memandangkan aku mahu exam keesokan harinya..Maka kempunanlah makan ikan patin..Apa2pun aku ucapkan "Selamat Bertunang pada kawan aku ni"..Kahwin jangan lupa jemput tau..

10 comments:

i am S!L4H.. said...

ehee..tmerloh bandar ikan patin..~

qila~ said...

da nk hjung taon mmg musim la kan :)

Ain said...

ikan patin masak tempoyak feberet ain jugakkkk....

sedappnyaaaa....

DearCats said...

ni yg mana satu bakal perantin eh? yg baju biru tu eh? dak2 baju biru tu bakal flower girl eh? :p

Hajar said...

i am silah:
tulah..merata tgk org jual ikan patin..

Hajar said...

qila~:
musim orang kahwin..

Hajar said...

ain:
sedap ye..saya tak pernah rasa..kalau boleh nak rasa gak..hehe~

Hajar said...

DearCats:
yg baju biru tu pengantin lama..kalau nak sewa flower girl tu boleh juga..haha~

princeduyong said...

pahang mmg best...

Hajar said...

princeduyong:
memang best kalo ada duit..hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...