Thursday, November 11, 2010

My Review On Dove Syampoo

Assalamualaikum semua..

Ok.Sebelum ni aku ada cerita aku try guna shampoo dove untuk rambut gugurkan..So,hari ni aku nak bagi review untuk shampoo dove ni..Tak tahu kenapa, aku suka sangat ngan syampoo dove ni..Aku tak dibayar ye untuk tulis cam ni..

Sebabnya yang paling utama dah tentulah rambut aku kurang gugur..Nak kata tak de gugur tipu ye..Dalam sehari mesti ada rambut gugur cuma tak banyaklah..Sehelai 2 helai je..Best sangat tau ada perubahan..Sebelum ni tarik je mesti segumpal gugur..Sekarang ni x de dah..Dulu,bila bangun pagi je kat bantal mesti banyak rambut tertinggal..Sekarang ni x de rambut gugur kat bantal dah..

Selain tukan korang yang bestnya rambut jadi lembut sangat..Rambut tu rasa cam buat iklan syampoo plak..Tapikan yang aku perasan kalau tak syampoo rambut selama 2 hari rambut akan gugur banyak gak..Maknanya kena syampoo hari-harilah..Bila aku syampoo hari-hari baru ok..

Gambar x de ye sebab aku bertudung..Dosa nak tunjuk kat orang..Kalau korang tak percaya apa yang aku bagitau ni boleh tanya En.Zamri kita ye..

Lepas ni nak try set dove yang untuk rambut rosak plak..Sesiapa yang ada masalah rambut gugur tu bolehlah guna ye..Mesti korang puas hati..

5 comments:

SaRaa said...

yeke..gud info bole try nie..:)

Hajar said...

Saraa:
Selamat Mencuba..:)

Mawar Merah said...

Nak jugak rambut selembut sutera (^.^)

Hajar said...

Mawar Merah:
Pakailah dove..hehe~

T@sh Sch@ said...

me dr kecik2 dulu pakai dove shower

kulit memang lembut .. xberkarat .. dan sentiasa lembab

sejak boikot barangan belanda ... me dh xpakai lagi .... xjumpa dh produk yang sepertinyerr... huuhuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...