Tuesday, November 23, 2010

Nuffnang Dah Tak Merajuk..

Aku ingat nuffnang dah merajuk ngan aku..Rupanya tak..Nuffnang dah bagi BE kat aku semula..Seronoknya aku..Yelah..Hari tukan aku busy ngan exam memang aku tak update blog..Bukan tak update tapi tak aktif juga..Sorry ye En.Nuffnang..Aku ucapkan ribuan terima kasih banyak-banyak bagi BE kat aku walaupun satu..Itu dah cukup membahagiakan aku..


Tengok..Aku cakap ada bukti sekali..Tak nampak pendek umur..haha~

Nilah iklan nokianya..Barulah meriah blog aku..

Hajar: Barulah ada semangat nak aktif berblog..


5 comments:

Nadia arRumaisha said...

bagus laa...saye plak sejak BE jadik ME, dah lame tak dapat BE lagi....tak pe lah....nk wat camner...

Hajar said...

Nadia arRumaisha:
tq nadia..awak kena usaha lebih ckit utk dapatkan BE..InsyaAllah akan dapat..Nuffnang akan nampak kesungguhan kita..

Mama Zara said...

Salam dear, dah klik iklan nokia tu..hihii..bukak2 je tengok henpon...apa lagi, me klik la nk tgok :)

Hajar said...

Mama Zara:
terima kasih banyak2..menarikkan iklan tu..

fromjarn said...

salam perkenalan..
sory mencelah..
sbnarnye sya pun dulu x caya..
atas ksbaran ada naik BE ni..
tq nuffnang..
hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...