Friday, November 12, 2010

Penangan Teh Tarik

Assalamualaikum Semua..

Hari ni tiba-tiba tekak aku teringin sangat nak minum teh tarik..Tak tahu kenapa..Sebenarnyakan aku tak suka minum manis-manis tapikan sejak akhir-akhir ni Zamri suka sangat minum teh tarik kat kedai mamak..So,aku pun nak trylah apa sedapnya teh tarik ni..


Rupanya bila aku dah try memang sedaplah..Bila pergi kedai mamak je mesti order teh tarik..Wajib..Tapi tak boleh selalulah..Aku pergi kedai mamak pun 3kali sebulan..Aku memang jaga bab minuman ni sebab tak nak kena kencing manis walaupun keturunan aku x de kena kencing manis..Harus jaga..Zamri pun aku jaga jugak sebab dia ada keturunan kencing manis..

Tapi yang susahnya bila cakap ngan orang dah dewasa nikan..Dia buat tak tahu je bila kita cakap..Nanti bila dah kena baru nak jaga tak boleh ye..Waktu tu aku boleh cakap 'Padan muka' je..

P/S:Bestkan kalau dapat minum teh tarik petang2 begini..Tambah pula cekodok pisang..perrgh..

10 comments:

penaberkala said...

teh tarik mamat mmg kaw2 punye
sbb tuh rmai suka
tp kena beringat la, penyakit pun senang nk kena

ayen silly said...

wohh ! petang tadi i makan cekodok pisang mom i bwat . sedapppp kotttttttt ! :)

... said...

salam..
kat sini ada teh guling

fara said...

kite pon ske minum teh tarik kat mamak! ^^

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

memang kat kedai mamak jer yg sedap x leh lawan lee

Hajar said...

penaberkala:
betul tu..sodap memang sodap..kalo x beringat penyakit dtg..hehe~

Hajar said...

ayen silly:
sedapnya cekodok pisang..lg2 kalo hitam..hehe~

Hajar said...

..said..:
w'salam..
teh guling tu teh apa??

Hajar said...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ:
teh tarik mamak the best..hehe~

Miziey said...

a'aa kan.. teh tarek mmng sedap p x bley amalkan salu.. teh tu mmng btol2 ditarek dan menarek.. lam kes ni menarek penyakit la.. haha..
XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...