Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Assalamualaikum semua..

Sebelum semua orang balik kampung raya ni aku nak ucapkan 'Selamat Hari Raya Aidil Adha'..Semoga perjalanan korang selamat sampai dan selamat kembali ke kampung halaman masing-masing..Korang juga doakan aku selamat sampai dan selamat kembali ye..Bukan kembali ke rahmatullah ye..

Raya ni aku balik kampung aku..Turn kampung aku plak..Tu yang seronok semacam je..Esok kalau dapat daging korban macam-macam resepi nak buat..Nak buat sataylah,nak buat dendenglah,nak buat stiklah..Wah..Sedapnya..Tak sabar aku nak tunggu esok..

Last sekali,selamat bercuti semua..

2 comments:

Solihin Zubir said...

salam aidiladha.. :D

Hajar said...

solihin:
salam aidiladha juga..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...