Wednesday, November 24, 2010

Setelah Sekian Lama..

Zamri dah lama tak outstation..Dua minggu dia outstation so memang rasa kehilangan sangat..Nasib baik dia outstation cuti sekolah..Terpaksalah aku kutip adik aku untuk temankan aku..

Actually baru satu hari dia pergi tapi macam dah lama je..Rindu sangat kat dia..Aku rasa bukan aku sorang sebab anak dara 2 orang tu pun pagi2 bangun je dah nangis2..Dah bagi susu pun merengek je..Lepas tu boleh request nak pergi kedai sebelum hantar taska..Aku mana ada masa..Aku cakap balik nanti aku boleh bawak.Ayat yang menusuk kalbu kakak cakap.."papa selalu bawak pergi kedai sebelum hantar kakak.."

Tersentap jugalah aku..Bukan aku tak boleh bawa tapi aku ni ofis jauh..Aku takut aku sampai lambat sebab ikut kerenah dia..Tapi aku menyesal juga tak bawa sebabnya sekarangkan musim cuti sekolah so jalan lengang..Apa salahnyakan bawa dia sekejap..Tak boleh menyesal sebab dah berlaku pun..

Aku tahu Zamri baca blog aku sebab tu aku tulis kat sini..Aku tak pandai nak luahkan face to face walaupun dah jadi laki bini..

Rindu nak salam awak..

Rindu nak makan dengan awak..

Rindu nak masak untuk awak..

Rindu nak bergelak tawa dengan awak..

Rindu nak tidur dengan awak..

Segala-galanya rindulah..Tipulah siapa cakap kalau suami tak de boleh hidup..Mulut memang kata boleh tapi hati tidakkan..

Hajar : Sob..Sob..Sob..Sedih ni..

9 comments:

AziE said...

hebat jugak kerinduan tu yek??

✿....rossa alina....✿ said...

wuuu..mesti susah nak luahkan..ye??mak oooi 2minggu lak..lamenye..

ctpayong said...

amin...
kalau ramai isteri macam awak, rukun damai rumah tangga..bahagia sampai syurga.

selipar buruk said...

sedihnyer..... :((

Hajar said...

kak azie:
mana taknya kak..dia selalu ada tiba2 tak balik 2 minggu..terasa sgt..

Hajar said...

rossa alina:
susah sgt..tu yg tulis kat blog..memg lama 2 minggu..seksanya..

Hajar said...

ctpayong:
amin..alhamdulillah..

Hajar said...

selipar buruk:
sedih giler anne..

me.. said...

jarr..klo zamri bca ni msti tgkap leleh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...