Wednesday, December 8, 2010

BlogLarian

Aku dah pernah daftar tapi waktu tu mungkin terlalu ramai yang masuk so dia mungkin tak sempat nak update dari follower cuma bawah 100..tapi sekarang bukan main banyak lagi follower.Mungkin ramai yang dah tahu..Cara nak daftar pun dah lain..Aku tengok nama aku x de so hari ni aku baca cara daftar dah lain..Ikut jelah ye..

1) Pastikan ada Banner BlogLarian
Ok.Dah ada kat atas tu..

2) Jadi Follower BlogLarian
Dah juga..

3) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
Saya suka berblogwalking kerana boleh menaikkan traffic blog saya,tambah kenalan dan paling penting mempopularkan blog saya..

4) Tag 3 orang rakan atau lebih
5) Beritahu rakan tag anda tentang BlogLarian
Rasanya diorang dah tahu..

6) Akhir sekali Masukkan tajuk dan link en3 tadi dalam komen ini bersama tajuk blog untuk disenaraikan
Kejap lagi aku buat..

1 comment:

Az said...

Maaf nak bertanya.
Selepas daftar,follower akan bertambah dengan sendiri?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...