Thursday, December 23, 2010

First Time Cash Out Nuffnang

Hari ni menjadi sejarah dalam hidup aku..Aku dah cash out akaun nuffnang aku..Sungguh gembira..Setelah 8 bulan aku berblog baru dapat merasa duit nuffnang..Gembira tak terkatalah..

Tengok..Duit aku dah kosong balik..Tak pe lepas ni nak usaha lebih sikit supaya dapat lebih banyak duit..

Duit dalam churp churp pun makin hari makin naik..Oh bahagianya hidupku..Siapa nak follow saya kat twitter amat dialu-alukan..Nanti aku akan follow balik..Cari je shajar87..Follow tau..

12 comments:

Shaheila Malek said...

Sy pun nak kuar juga tapi boipen x bagi lagi..har3..kacau tol :)

ZaRa said...

wohaa..bestnya...entah bila saya dpt cash out duit nuff..tnggu 10 purnama pun blom tentu lg...huhu..klik jibapan kt sini..lps x 0.00 dh

Afendi Othman said...

wah tahniah..pokok yang dibaja akhirnya berbuah...

Hajar said...

Shaheila Malek:
x pe..lg byk lg best..sy sbb x sabo..hehe~

Zara:
sgt best..usaha lebih..InsyaAllah akan dpt..tq..

Afendi Othman:
tq..akhirnya..

Kancilbiru said...

wah tahniah tau...hihihi

S.U.R.I.A. said...

wah..best yer....dpt bape tu..nk tauuu!!!bz body tul ko suria!!!

Hajar said...

kancilbiru:
tq kak..hehe~

hasrul hassan said...

Salam .. tahniah
http://hasrulhassan.blogspot.com

Ain Zulaikha said...

bestnya nak tahu tak saya dekat nak setahun berblog baru kelmarin dapat BE yang pertama T_T tapi alhamdulillah.. :)

tigrismalaya said...

wah tahniah..

kisah abu nawas said...

salam sob..
selamat ya...

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

seronoknye....huhuhuh
da merase duit nuffnang!~ gudx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...