Wednesday, December 29, 2010

Haji Ismail Group, Langkawi

Kalau pergi ke Langkawi rasanya tak lengkap kalau tak singgah Haji Ismail Group..Jadi gila masuk kedai dia..Mula2 pergi kedai coklat dia..Aku borong coklat Daim kat sini..Ramai yang kirim..Beli coklat je habis RM200 lebih..Gila tak gilalah..

Aku sejak dah tua2 ni kurang minat coklat sikit..Tualah sangat ye..Borong untuk souvenir kawan2..

Posing sat..

Borong Daim..Aku tanya troli tak de..Ada bakul je..Nak borong banyak..

Siapa gila coklat memang akan jadi gilalah..

Adik aku pun borong gak..

Borong tak ingat..Nak bayar baru ingat banyaknya aku beli..

Lepas tu wajib pergi Haji Ismail Group punya tempat pinggan dan mangkuk..
Kat sini aku survey dulu..Cari mana yang murah..Jangan main beli je..

Rambang mata tengok pinggan mangkuk kat sini..

Macam2 jenama ada..Stanby duit ajo..

Vantage pun ado..Banyak pilihan dan murah2..

Kalau boleh aku nak beli semuanya..Kalau aku datang balik sini kena sewa lori..haha~Semua nak beli..

Zamri beli beg lagi sebab nak isi coklat aku yang banyak tu ngan barang2 aku beli lagi..

Pergi bawak satu beg tapi balik berbeg2..

Last2 pinggan dan mangkuk aku beli kat Langkawi free duty..Kat situ harga dia sama dengan tempat lain tapi dia bagi diskaun lagi..

Anak dara tu sibuk nak bawak beg..Tak da barang memang boleh bawak tapi bila dah ada barang tak larat ko nak bawak ye..

Jangan bosan ye..Aku cerita pasal Langkawi je..Banyak lagi cerita Langkawi ni..

5 cakap hajar comel:

fiq said...

best nyer g langkawi =) kalau g langkawi x borong cokelat rasa x lengkap kn?

Hajar said...

fiq:
tau x pe..

M[i]$Z[a]C[k] said...

wahh.. jelesnyee.. nak shopping cklat jugakkk

Tuah Anugerah said...

WAAH.. borong sakan sampai tak hingat..

pilotHans said...

wow, mmg borong sakan.....pinggan mangkuk mmg murah ea..hmmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...