Monday, December 20, 2010

Perangai Aku Yang Pelik

Hari Sabtu kami semua pergi shoping untuk beli barang nak pergi Langkawi tu..Asal berjalan je semua beli baru ye Hajar oi..Itu perkara biasa..haha~

Aku berkenan ngan satu cardigan walaupun aku dah ada beberapa helai cardigan..Tamak ko ye..Waktu tu dah 10.30 malam..Aku nak beli tapi aku tengok Zamri cam nak balik cepat dan kaunter nak bayar pun aku tengok penuh..Tu lagi satu masalah kat Jusco..Time sales je mesti bukak kaunter sikit..So, tak jadilah beli..

Tapi yang menjadi perangai pelik aku ni..Aku boleh termimpi cardigan tu..Punyalah aku berkenan sangat..Satu hari aku terfikir pasal cardigan tu..Tak boleh jadi ni..Aku terus terang kat Zamri..Aku kena beli jugak cardigan tu..Zamri geleng kepala dengar..Dia kata aku pelik..Sebab tu aku kata perangai aku ni pelik..

Petang tu jugak Zamri bawak aku pergi..Aku bersiap bukan main cepat lagi sebab aku terbayang cardigan tu..Aku takut habis..Berdebar-debar dalam perjalanan..Tak senonohkan aku..Dapat beli hati aku baru lega..Sebab tu bila aku berkenan mesti kena beli..Kalau tak jadi macam nilah..

Korang ada tak perangai yang pelik?

P/S: Jangan contohi perangai aku yang pelik ni ye..

5 comments:

Kancilbiru said...

hahahaha...betul tu kekadang kalau mengidam tu sampai termimpi2 kan..

Siti Hajar Masri said...

Kancilbiru:
tulah..siap mimpi sekali..

hamzah ian said...

haha.. biase la.. semua orang ade perangai pelik masing2..

shelliey said...

hahaha..same cm akak..tiap kali nk g mane2 wjib bli bju bru..huhuhu..

Siti Hajar Masri said...

hamzah ian:
tulah..mcm2 perangailah..

shelliey:
itu wajib dong..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...