Monday, December 13, 2010

Terkunci Dalam Tandas

Peristiwa terkunci dalam tandas berlaku kat ofis aku pagi ni..Aku pun jadi gelabah & takut..Aku terus call bahagian maintenance..Lama jugaklah diorang nak bukak sebab kunci tu macam dah tak boleh nak bukak..Diorang terpaksa kepak dan tendang..

Kalau aku aku yang terkunci aku mungkin nangis sebab aku pernah ada pengalaman terkurung dalam lif..Walaupun tak sampai setengah jam tapi memang seram dan takut..Kalau aku ada asma mungkin aku dah tak ada sebab memang tak boleh bernafas..

Sampai sekarang aku fobia naik lif tapi aku naik juga dengan syarat bukan aku soranglah..Sorang-sorang aku sanggup naik tangga..Sebab peristiwa aku terkurung tu semua aku naik lif sorang2..

Korang ada tak pengalaman macam ni?

6 comments:

Kancilbiru said...

ui nasib baik...

Siti Hajar Masri said...

kancilbiru:
tulah..nasib baik..

+akufobia+ said...

belum lagi.tapi menarik.nak gak test.

Siti Hajar Masri said...

+akufobia+:
gila kau..org kalo boleh nak elak..ko nak plak..hehe~

Miziey said...

Siti :
sanggup naik tangga? tp tol gak la ble dah terkurung tuh rase macam orang giler plak.. hehe..

+akufobia+ :
btol ker kau nak test? kau kan fobia.. wakakaka.. gurau jer..
XD

mzhany said...

hehehe, hany pun pernah gak...meh baca sini meh


http://www.mzhany.com/2009/06/hany-tandas-owh.html

;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...