Friday, January 28, 2011

Bowling Bersama Kawan-kawan Satu Ofis

Kelab sukan ofis aku ada buat tournament bowling kat Kuantan..Kitorang kat hq ni kena hantar 2 team je so kenalah buat pemilihan sebab ramai nak masuk..Dah lama tak main bowling memang rasa excited semacam..Aku ni juara masuk longkang..Mencuba nasib je..Lagipun dah lama tak enjoy bersama kawan-kawan..Jom kita layan gambar..

Berposing bila sampai entrance Sunway Mega Lanes..Abaikan aku yang nampak gemuk sikit..

Ada orang gila amik gambar..Aku bagi kamera macam-macam gambar dia amik..Dia siap kata aku tak ada seni ambil gambar..Memanglah aku tahu posing je..

Budak-budak terlepas dari kurungan..haha~Happy semacam..

Lagi2 gambar diorang ni..Anne sepit dan Suzana..Kitorang panggil dia sepit sebab dia suka pakai sepit..

Yang lelaki tu sesat..Sibuk je..Dia paling kecoh..Asyik ejek aku je..

Seronok semacam..Dah lama tak keluar ngan kawan2..

Atiqa..Praktikal kat IT..


Sekali lagi tak ada gambar aku..Tak suka..Kalau Zamri ada best..Gambar aku mesti banyak..


Budak sepit ni lagi..Tension aku..haha~

Geng aku terpilih sebab tak cukup orang..Yeah..Seronoknya..Boleh pergi Kuantan..Bersuka ria bersama geng aku lagi..Tak sabar nak pergi sana..Anyway, thanks a lot to Zamri bagi aku bersuka ria bersama kawan-kawan..

Minta maaf blog tak berupdate..Anak dara saya tengah demam..So, mamanya tak da mood nak berblog..Baru ada mood nak berblog setelah mereka sihat..

7 comments:

ijatnuar87 said...

wahwahwah...main boling,beshnyer...ni tgh tunggu kawan2 balik utk raya cina,nak main boling,hehehe....

Ila said...

rindu nyer nak main boling....hubby tak reti main jd ade alasan jer bila ajak dier main...huhuhu...

nora said...

aku fail main bowling


ENTRY HOT : Malaysia Boleh!

Hajar said...

ijatnuar87:
memg best..nnti update kat blog ye..

Ila:
nasib baik hubby sy sporting..hehe~

nora:
aku pun..aku juara masuk longkang..

Encik Blogger said...

kemas.. kemas blog ni.. suker aku.. Hehe

Solihin Zubir said...

aku pernah main bowling sekali ja seumur hidup.. hehhe.. tak besh!

Siti Hajar Masri said...

Encik Blogger:
terima kasih..dtg lagi ye..

solihin:
bestlah..ko x pndai main..memglah..haha~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...