Wednesday, January 12, 2011

I Love You Hajar

Siapa cari keyword 'I Love You Hajar' ni?Menyeramkan betul..Aku tahu ramai nama Hajar ni dan bukannya aku nak perasan tapi agak-agaklah nak cari keyword pun..Selain tu, aku pernah gak tengok yang cari keyword 'Siti Hajar kemalangan'..Sampai hati..Alhamdulillah setakat ni aku tak pernah terlibat dalam kemalangan..Janganlah doakan aku ye..

Korang tengoklah sendiri ye..Klik untuk tengok lebih jelas..

16 comments:

ijatnuar87 said...

sit hajar lain tu.hhehe..bukan siti hajar ni la...siti hajar kmpung pakmat siku tu,hehehe

relevan said...

haha! baik punya keyword..

Hajar said...

ijatnuar87:
agaknya..Kampung pakmat siku tu kat mana?haha~

relevan:
ntah apa2 yg diorg carikan..

ijatnuar87 said...

hhehehe...sila cari dalam google earth yek,hehehe

ctpayong said...

nak google..cinta hajar...huahuahuaaaa

noraim said...

haha. secret admirer akak kot. hehe.

Siti Hajar Masri said...

ijatnuar87:
aku rasa x jumpa punyalah..haha~

ctpayong:
haha~lps ni kalo ada saya cari awak..hehe~

noraim:
secret admirer?nak kena bunuh ngan lakiku..

Solihin Zubir said...

sumpah bukan saya! ahhahaha... ;-p

Cik Aien said...

haha! admire nie hajar..

mzhany said...

i love u too hajar..;)

Siti Hajar Masri said...

solihin:
haha~bukan ko ye..

cik aien:
x lah..org tu x de keje..

mzhany:
haha..:)

Aswadi Jawal said...

salam perkenalan...
i follow u, u follow me :)

fiq said...

wah! seram tul. haha =D

YUL said...

muahaha, jahat betul la, sampai2 org crik bende camtu kat internet, hahahaha

Laman Teman said...

fuyooo...hahaha...sampai ke situ org cari yer...

Siti Hajar Masri said...

aswadi jawal:
salam perkenalan juga..hehe~tq follow saya..

fiq:
memg seram..cuba cari hajar comel ke atau hajar cantik ke..best gak..

YUL:
memg jahat..hehe~org tu x de keje..

Laman Teman:
tau x pe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...