Friday, January 7, 2011

Mak Hanis Zalikha Bubuh Blog Aku Dalam Bloglist Yang Dia Suka

Aku masih terkejut..Bangga semua adalah..Kalau boleh siapa-siapa lempanglah aku supaya sedar..Yang pasti ni bukan mimpi ye..

Cerita dia macam ni semalam aku check analytic nuffnang rujukan pautan pembaca blog aku datang dari blog nanirostam..Mak kepada Hanis Zalikha yang femes tu..Aku terkejutlah..Aku teruslah buka blog dia..Tak de pulak dia buat entry pasal aku ke..Perasan jap..Siapalah nak buat entry pasal aku..Ye dak..Siapalah aku..Lepas tu broadband malam tadi buat hal..So, blog dia aku tak dapat nak tengok sepenuhnyalah..Bila pagi ni aku bukak rupanya dia bubuh blog aku dalam bloglist yang dia suka..

Perasaan aku sekarang ni happy campur terkejutlah..Tak sangkalah mak Hanis Zalikha baca blog aku dan siap bubuh dalam bloglist yang dia suka baca..Aku memang selalu baca blog dia..Update je memang aku baca..Kiranya silent readerlah..Tapi tak sangka dia pun baca blog aku juga..Kalau korang ditempat aku apa perasaan korang?Kalau korang tak percaya bolehlah terjah blog Nanirostam..

Terima kasih banyak-banyak pada Auntie Nani sebab sudi baca dan sudi bubuh blog aku dalam list dia..Terharu sangat..

11 comments:

Ila said...

wah,untung lah ek....hehehe....

AziE said...

kembang setaman jadinya

Siti Hajar Masri said...

Ila:
memg untung..sgt2 seronok..hehe~

Azie:
bukan setaman je kak..satu glemarie ni..haha~

honey amour said...

femes emes la ko ek yunk...

btw..salam kenal :)

Siti Hajar Masri said...

honey amour:
x delah femes..baru nak naik je..hehe~

salam kenal juga..:)

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

Salam,
Siapa tak kenal Nani kan? she famous like daughter dia Haniz. tahniah ya! =)

yours
SH

ayuebasri said...

waaahh..bestnye... ;))

Siti Hajar Masri said...

Shahrul Hairy Shaharuddin:
pakej tu..anak beranak femes..tq..

ayuebasri:
memg best dear..

PuanBee said...

wah siyoookkk deh!

YUL said...

peh, beshnyekan. huhu nak jugek!

Siti Hajar Masri said...

PuanBee:
memg syiokkk..

YUL:
memg best..nak jugak?rajin2 lah baca blog dia..hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...